גולש יקר,

ברוך הבא לאתר הקניות  www.ipro.co.il חברת “אייפרו טלקום בע”מ (להלן: “החברה”) שמה לעצמה את נושא השירות והאמינות כערך עליון כלפי לקוחותיה.

לחברה מוניטין וידע בתחום הסלולר, הצילום והאלקטרוניקה משנת 2008.

אנו בחברת אייפרו טלקום בע”מ נעשה הכל כדי לתת את השירות הטוב ביותר לקהל לקוחותינו, בין אם טלפונית ובין אם פרונטלית.

יחד עם זאת ישנם תנאים שעליכם לדעת לפני קנייתכם באתר הקניות www.ipro.co.il .

השימוש באתר מהווה הסכמה מצד הקונה לתנאי התקנון.

מוצרים באתר
חנות האינטרנט של החברה מכילה מגוון מוצרים הנמצאים במלאי בחנות הפיזית של החברה וניתנים לאיסוף עצמי ללא דמי משלוח!

רכישה בחנות תינתן אפשרות לתשלום במזומן ו/או בכרטיס אשראי.

צוות החנות עושה כל שביכולתו למניעת טעויות הקלדה במחיר ו/או בתיאור המוצר ו/או בתמונה מצורפת למוצר, אולם ייתכנו מקרים חריגים בהם הדגם המופיע בתמונה איננו זהה לחלוטין ו/או כי תיאור המוצר ו/או מחירו אינם מדויקים ו/או נכונים.

במקרה זה תימסר הודעה לצרכנים והם יוכלו לבטל את הזמנתם בלא גביית דמי ביטול או להחליט לאשר את הזמנתם.

תנאי תשלום
המכירה באתר מתבצעת בכרטיס אשראי בלבד, במספר התשלומים הנקוב בדף הזמנת המוצר. המחירים הינם בשקלים וכוללים מע”מ כחוק. התשלום בכרטיס אשראי כפוף לתנאי חברת האשראי. המוצר יסופק רק במידה והתשלום עבורו התקבל במלואו. ניתן למסור את פרטי כרטיס האשראי טלפונית לנציג שירות.

אין אנו מכבדים כרטיסי אשראי זרים (כרטיסי אשראי שלא הונפקו בישראל).
פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים על ידי החברה ומשכך עבור כל הזמנה תידרשו למסור את פרטי התשלום מחדש.

בכל מקרה, החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לחייב לקוח ולא לספק מוצר במקרה שפרטי האשראי אינם מלאים ו/או נכונים ו/או במידה וקיים חשד סביר על ידי נציג החברה כי ביצוע ההזמנה נעשה בניגוד לתנאי חברות האשראי ו/או הבנק כפי שידועים הם מעת לעת.

אבטחת מידע ופרטיות

הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות של לקוחותינו אנו בחברת אייפרו טלקום בע”מ  מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות לרבות האפשרויות העומדות בפני קהל לקוחותינו  בעת השהות באתר ובכל הנוגע להתנהלות של חברתנו לגבי איסוף מידע באתר.

בעמודים באתר שבהם ניתן להזמין מוצר ו/או שירות ו/או  להזמין מידע וכו`, נדרש מידע כמפורט:

שם, ת.ז., כתובת, דוא”ל, טלפון, מספר כרטיס אשראי וכו`.

לעיתים ניתן לרשום מידע הרלוונטי לאדם אחר, למשל, כשמזמינים מתנה לאדם אחר,

רושמים לגביו שם, ת.ז., דוא”ל, כתובת, טלפון וכו`.

מה אנחנו עושים עם המידע?

במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר, שירות או מידע, חברתנו עושה שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכו`).

המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי).

מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד.

במקרה ששלחת לחברתנו דוא”ל נשתמש בכתובת הדוא”ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא”ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל צד שלישי אחר.

במידע לא מזהה, כלומר מידע שאינו יכול להיות מיוחס לאדם מסוים, חברתנו עושה שימוש כדי לשפר את האתר שלה וכדי לעדכן את ההתנהלות המסחרית שלה ואת השירות הניתן מטעמה, כשמידע זה מועבר גם לצדדים שלישיים לרבות אך לא רק לגופי פרסום. מידע לא מזוהה זה שבעניין, יכול להיות לדוגמא: מספר המבקרים באתר וכו`, אך מידע זה אינו מכיל כל פרט מידע המזהה אישית את המבקר באתר.

כמובן שחברתנו אינה עושה כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום המועברים אליה, בין אם זה כרטיס אשראי ובין אם זה מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום וחברתנו אינה מעבירה פרטים אילו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה. העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL . כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן. לאחר חיוב ההזמנה נמחקים ממאגרי המידע כל פרטי אמצעי התשלום של לקוחותינו.

המחויבות שלנו לאבטחת מידע

חברתנו עושה כל שלאל ידה כדי למנוע כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלה. חברתנו שומרת על המידע מעודכן ומוודא שימוש נכון בנתונים המועברים אליה. חברתנו יישמה הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע הנאסף באתר.

בכל שאלה ובירור בנושא זה ניתן ליצור קשר עם הממונה על הפרטיות באתר באמצעות דוא”ל כאשר בנושא ההודעה יש לציין ולכתוב:  “בנושא אבטחת מידע”:

לכתובת הדוא”ל: support@ipro.co.il

 

זמן אספקה ומשלוחים

מדיניות המשלוח באתר 

 

  • • משלוח עד בית הלקוח :

משלוח עד בית הלקוח (משלוח עד 10 ק”ג) זמני האספקה במשלוחים עד הבית יהיו 1 עד 7 ימי עסקים למעט יישובים מרוחקים

  • • איסוף עצמי ללא עלות :

איסוף המוצר באופן עצמאי מאחד מסניפי iPro לבחירתכם. ברגע שההזמנה שביצעתם תהייה מוכנה לאיסוף, תקבלו על כך הודעה בסמס ובמייל. אם טרם קיבלתם הודעה בסמס או במייל, משמע שההזמנה שלכם עדיין אינה מוכנה לאיסוף. זמני האספקה באיסוף עצמי יהיו 1 עד 6 ימי עסקים (בעת ההזמנה יופיע טווח זמני האספקה הרלוונטי למוצרים שהזמנתם). מרגע קבלת ההודעה על כך שההזמנה מוכנה לאיסוף, יעמדו לרשותכם שבועיים לאיסוף ההזמנה.

  • • משלוח ללוקר קרוב לבית :

משלוח עד 5 ק״ג זמן הספקה יהיה 3 עד 10 ימי עסקים את ההזמנות ניתן לאסוף בנקודות החלוקה של HFD. הודעה על מיקום נקודת האיסוף תתקבל ע”י החברה. במידה ויהיה עומס בנקודת החלוקה שנבחרה, תשלח החבילה אל הנקודה הקרובה ביותר אליה.

ניתן לבדוק נקודות איסוף באזור המגורים באתר החברה

שימו לב שהזמנה טלפונית ללא אמצעי תשלום אינה מחייבת את האתר ו/או את החברה לספק את המוצר ואינה משריינת את המוצר ו/או את מחירו ללקוח. המחיר יקבע בתיאום עם הלקוח בעת מתן אמצעי התשלום ע”י הלקוח. במידה ולא התקבל אישור להזמנה ו/או במידה וציינתם בטופס ההזמנה שאתם מעוניינים להגיע ולאסוף את המוצר בעצמכם נעדכן אתכם לפי העניין.

 

אחריות ושירות

1. אחריות היא על תקלה ו/או קלקול שנובע מתקלה של פגם בייצור בלבד.

האחריות אינה תכלול את המקרים הבאים:

– אין אחריות על מסך טאץ’ ו/או מסך פנימי;

– אין אחריות על שקע טעינה;

– נזק קוסמטי/חיצוני ולרבות שריטות/שברים/מכות/סדקים/עוקם;

– נזק שנגרם למכשיר עקב מגע עם נוזלים כלשהם ו/או קורוזיה;

– אין אחריות במקרה של חיבור המכשיר לחשמל במתחים/עוצמות/זרמים אשר אינם מתאימים לשימוש עם המכשיר ו/או במקרה של קצר במכשיר;

– שינויים ותיקונים בחומרת המכשיר שלא באישור כתוב מחברתנו;

– שינויים ו/או התקנה של קשוחה (Firmware/Rom)  במכשיר בלא אישור כתוב מחברתנו;

– תיקון במעבדה ו/או שימוש בחלקים לצורך תיקון שלא באמצעות חברנו;

– כאשר מספר הסידורי (IMEI) של המכשיר ניזוקו/או נמחק ו/או אינו ברור לקריאה וסריקה;

– נזק שנגרם כתוצאה מהצטברות של לכלוך בלתי סבירה בתוך המכשיר;

– התקנת תוכנה ו/או אפליקציה שלא הושלמה כראוי;

– שימוש בלתי סביר ו/או שימוש לא נכון במכשיר;

– מקרים של כוח עליון לרבות שיטפונות ו/או רעידות אדמה ו/או מכת ברקים ו/או שריפות;

– חשיפה לחום ו/או שמש ו/או טמפרטורה חריגה ושאינה מתאימה לייעודו של המכשיר;   

2. בכל מקרה אשר על פי כתב זה חלה על החברה חובה לשאת בתיקון המכשיר, החברה מתחייבת לתקן את המכשיר באמצעות חלקים חדשים. בכל מקרה אין במסגרת אחריות זו מחובתה של החברה להחליף את המכשיר לחדש.

3. גיבוי מידע במכשיר אינו נכלל באחריות ותהיה בלעדית באחריות הלקוח.

4. תקלות מסוימות ידרשו איפוס של המכשיר, במקרים אלו החברה לא תודיע מראש טרם ביצוע התיקון.

5. תיקון המכשיר במסגרת האחריות – יערך עד 14 ימי עסקים (ימים א’-ה’ ולא כולל ערבי חג ו/או ימי חג ו/או שבתון).

6. במקרה שצריך להפעיל את האחריות, מוטלת על הרוכש האחריות להביא את המוצר לחנות ולהחזירו לרבות לשאת בעלויות ו/או הוצאות המשתמעות מכך.

7. מוסכם כי קביעתו של טכנאי החברה כי יתקיים אחד מהתנאים המצוינים לעיל, תהיה מקובלת על הלקוח כהוכחה חלוטה.

8. סמכות שיפוטית לכל מחלוקת משפטית בנושא האחריות המובאת בתעודה זו תינתן בבתי משפט בתל אביב-יפו בלבד.

9.החנות ו/או האתר אינו אחראי על תאימות המכשיר לתדרים של חברות הסלולר.

משלוח המוצר הפגום וחזרתו ללקוח יבוצעו על חשבון הלקוח ותחת אחריותו!

הדין החל על ההזמנות באתר הוא הדין הישראלי בלבד.

אחריות למוצרים המסופקים ע”י ספקי משנה  ו/או אשר מוזמנים מאת ספקי משנה יינתנו ע”י ספק המשנה לתקופה המופיעה בדף המוצר.

אנו מקפידים לעבוד עם ספקים ויבואנים, אמינים ואיכותיים, אולם במידה של אי עמידה של ספק ו/או נותן האחריות ו/או יבואן בהתחייבותו, מוזמן הלקוח ליצור עמנו קשר ואנו נסייע לו בטיפול בנושא האחריות אל מול הספק ו/או נותן האחריות ו/או היבואן.

במקרה שלא ניתן יהיה לאתר את  ספק ו/או נותן האחריות ו/או היבואן על מנת לממש את האחריות ומחיר המוצר עלה מעל 400 ₪, תחול אחריות על המוצר על אתרנו.

 

ביטול הזמנה והחזרת מוצרים

 

תנאי ביטול עסקה על פי תקנון משרד התעשייה והמסחר

 

לקוח אשר רכש מכשיר סלולרי ו/או מוצר חשמלי אחר ומעוניין להחזירו יכול לעשות זאת בקריטריונים הבאים:

• המכשיר חדש ולא נעשה בו שימוש ובנוסף הוא ארוז באריזתו המקורית

• לא עברו 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר

• הודעה על ביטול העסקה תימסר לחנות ו/או מי מטעמה באי מייל ו/או פקס (פרטי התקשרות מופיעים בעמוד צור קשר)

• ביטול עסקה שלא עכב פגם במוצר יחויב ב100 ₪ דמי ביטול או 5 אחוז מערך המוצר (הנמוך מבניהם).

• חברת אייפרו טלקום בע״מ ראשית לקזז מההחזר הכספי את עלויות השילוח.

• רכישה שבוצעה בכרטיס אשראי רשאית “אייפרו טלקום בע״מ ” לקזז דמי סליקה של חברת האשראי בגובה של 2.1 אחוז או 59 ₪ הגבוה מבניהם.

• “אייפרו טלקום בע״מ” לא תזכה לקוח עבור הוצאות שילוח וכד’ שנוספו למבקש לבטל עסקה.

• לקוח ששילם במזומן ומבקש לבטל עסקה יישא בכל ההוצאות הנזכרות מעל והתשלום יתבצע בשיק או בהעברה בנקאית ע”פ שיקולי המנהלים.

• לקוח ששילם באמצעות כרטיס אשראי יזוכה באמצעות אותו הכרטיס בלבד.

 

שירות לקוחות ויצירת קשר

אנו משתדלים לתת ללקוח מענה לכל שאלותיו.
הדרך המומלצת והמהירה לקבלת מענה מצוות השירות היא באמצעות הדואר האלקטרוני.
לשאלות בנושא קניית מוצרים ושירות לקוחות: support@ipro.co.il  

כמו כן ניתן לשוחח עם נציגי השירות בטלפון: 077-2077377

ניתן לבצע הזמנה דרך מספר הפקס הבא : 077-4448755

 

שעות העבודה וקבלת הקהל: 
ימים א – ה: 09:00 עד 20:00, יום ו`: 09:00 עד 14:30.

 נשמח לעמוד לרשותכם תמיד.